Avispita Cuidado Con Donald Trump Se Quiere Suicidar......Jajaja

447605060_482169931137911_346072128702934005_n

1 me gusta

Maddow Blog | Latest great jobs report leaves GOP leaders at a loss for words (msn.com)

For those rooting for the U.S. economy, there was a lot to like about the latest jobs report, which was released on Friday morning. The data showed the economy adding 272,000 jobs in May — far more than expected — as well as wage growth that continues to outpace inflation.

All of this comes on the heels of 2023, which was arguably the best year for job creation in the United States since the late 1990s.

Valla busque a Trump y se le declara digale q esta enamoradisimo de el pq waooo eso q usted hace solo lo hacen personas enamoradas y no correspondidas pobre Junior el que se cree gringucho :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Que babosa es Doña Shadow :grin:

Acusa a otros de estar “enamorados” de Trump cuando ella misma se niega a reconocer sus defectos como persona y como político.

Más bien creo que ella está cegada de amor por El, :thinking: sentimiento que le impide ser imparcial.

1 me gusta

@Shadow …Porque usted defiende tanto a una persona que no la quiere ?

Lo de ella si es un amor platonico, Maltratame pero no me dejes le dice ella a Donald Trump…Jajaja

1 me gusta

Do It.

2 words.

1 me gusta

Abajo esta @Avispita,@vikiana.@shadow y @LAMADY para agarrarlo para que no le pase nada …Jajaja

@Trip